Important message READ MORE

Hvorfor bli utstiller?

I tre dager er HOLDBAR 2023 den viktigste møteplassen for produksjon, emballering og håndtering i Norge for å vise frem dine nyheter, trender og aktuelle produkter til en samlet emballerings- og næringsmiddelindustri. På menyen setter HOLDBAR 2023 fokus på fremtidige og bærekraftige løsninger. 

HOLDBAR arrangeres hvert 3. år, og går parallelt med UMAMI 2023. UMAMI 2023 er møteplassen for alle som jobber med mat og drikke, og arrangeres 14. – 16. februar 2023, NOVA Spektrum (tidl. Norges Varemesse).

To menn sjekker ut emballasje flaske
Emballasje-produksjon-av-flasker-i-fabrikk

Det unike med HOLDBAR

På HOLDBAR 2023 får du en unik mulighet til å møte beslutningstagere og nøkkelpersoner i mat- og emballasje sektoren på ett sted. Bruk arenaen til nettverksbygging, gjør avtaler, inngå mer-salg og samtidig orienter deg i bransjen.  

Nyheter er alltid spennende, så også i emballerings- og næringsmiddelindustrien! Har du nyheter du ønsker å vise frem, er HOLDBAR garantert stedet du vil møte den kundegruppen og de beslutningstagerne du ønsker.

Hvem er de besøkende?

På HOLDBAR 2023 møter du fagpersoner fra ulike deler av bransjen. For å nevne et lite knippe, så vil kjøtt- og fiskeindustri, innkjøpere av maskiner, utstyr og emballasje, IT-logisitikk og transport, frukt- og grønt sektoren, meierisektoren, samt hygiene & renhold besøke messen.

Se artikkel om tall & fakta fra HOLDBAR 2020 

Hele 82 % av de besøkende i 2020 påvirkningskraft og beslutningsmyndighet for maskiner, emballasje og tilhørende artikler!

På HOLDBAR møter du kunder og bygger nye relasjoner

  • Du knytter kontakt med nye kunder og samarbeidspartnere
  • Du møter publikum med påvirkningskraft og beslutningsmyndighet
  • Du kan lansere / profilere nye produkter
  • Du kan forsterke andre markeds- og salgskampanjer
  • Du blir sett, holder deg faglig oppdatert og utveksler erfaringer
  • Du øker salget av dine produkter/tjenester på en kostnadseffektiv måte

Tall fra forrige Holdbar messe:

0
Utstillere
0
Besøkende
0
prosent ønsker å komme tilbake