HOLDBAR, hadde et godt belegg i tre dager. Flere besøksgrupperinger, større messe og et mer variert program enn tidligere. Antall besøkende til messen fordeler seg på et stort segment, og spesielt beslutningstakere i næringsmiddelindustrien er veldig godt representert.
Vi opplever veldig god synergi effekt ved at messen arrangeres parallelt med matmessen SMAK.
Nøkkeltall fra 2020
- Totalt 21 151 B2B besøkende på HOLDBAR og SMAK 2020 over 3 dager i mars.
- 86% besøkte messen for å sjekke ut nyheter og trender og å for å møte eksisterende og nye leverandører i bransjen.
- 65% av utstillerne fikk direkte bestillinger under messen eller i umiddelbar tid i etterkant.
- Hele 82% av de besøkende i 2020 har påvirkningskraft og beslutningsmyndighet for maskiner, emballasje og tilhørende artikler.
- 89% av de besøkende synes at messen hadde fått en godt og positiv løft.
Litt om de besøkende, tall og fakta
- 85% av besøkende på HOLDBAR 2020 ønsker å besøke messen i 2023.
- Kommer til messen for å sjekke ut nyheter og trender, og møte nye og eksisterende leverandører.
- Kommer for å møte bransjen samt å delta på foredrag og andre arrangementer.
Utstillerne på messen
- De deltar for å bygge nettverk og styrke relasjoner, og for å møte eksisterende og nye kunder.
- Totalt 80 utstillere.
- 74% av utstillerne var representert med tilhørighet innenfor næringsmiddelindustrien generelt. (Så som emballasje, maskiner, annet teknisk utstyr mm.)
- 38% av utstillerne var enten indirekte eller direkte representert med varer & tjeneste- leveranser til industrien.
- 53% har solgt eller forventer salg som følge av messedeltakelsen.